Jumaat, 27 April 2012

iStiMeWaNyA aRi NiE



hi uolz.... terima kasih sudi singgah disini... ari nie adlh ari yg sgt istimewa sbbnya my cute girl besday day... genaplah umur puteri comel mama nie dah 3 tahun.... yesss!!! dah besar panjang rupanya yer... pejam celik pejam celik...kejap jer terasa kan.... hepi besday sayang... mama sayang yaya.... yaya pun sayang mama.... ngeeee...






so di ari yg berbahagia  nie sy cuti.... first sebab sempena besday anak mama.... second kebetulan ada urusan.... yupp... mcm gmbr di atas la... pegi buat urusan passport antarabangsa.... hahhahahah... this is antara my wishlist year 2012... wanna going to somewhere... oversea la... hahhahaha... mudah2an tercapaila kan... first maybe going to singapore.... tak sabar rasanya nak jejak ke negara org.... truly mmg tak pernah going mana2 be4 this.... so pity kan... hahahahaha





yeah... mama dah buatkan passport utk sy.... aiii kecik2 dah ada passport... so beruntung kan... me never sebelum nie... hahahahaha... so kenangan terindah buat anak sy jugak la... umur 3 tahun dah ada passport... marvellous..... me plak... umur dah 31 tahun baru ada passport.... wakakakkaka.... beza sungguh jurang ini... ngeeeee







see... hadiah besday yg paling indah... she have passport during her besday.... 27 april... hurm...tarikh tamat pun 27 april... so this tarikh mmg special dan sangat bererti sekali kan.... utk passport qaisara nie sy buat 5 tahun... bayaran dikenakan cuma rm150... berbeza kalo buat 2 tahun harga kena rm100... so just tambah rm50 jer... okla tue kan... jimat pun jimat jugak... harus gi tiap2 tahun vacation nie... hahahhahaha

pssttt... satu wishlist saya dah terlaksana utk tahun nie... uolzzz cam mana lak...




4 ulasan:

Cute Mum berkata...

wah.. dah ada passport..
budak zaman sekarang memang untungkan..
dania umur 5 bulan dah ada passport..
pergi indon..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

yg jacob tak masuk ke

aqishah berkata...

cute mum < aha mmg untung kan anak zaman skrng.. hehehehe... dah skodeng citer uyun kat padang kalo tak silap bw dania kan... :P

aqishah berkata...

baby < peraduan jacob's ke?? peraduan inspirasi ibuku ke yg di maksudkan??? kalo btul.. me join nama hubby... sbb tak reti nak mengarang citer.. join pun last minit.. hahahha last week punya..

Catat Ulasan