Isnin, 10 September 2012

DuiT RaYa DaRi SiNaR Fm





Macam biasala bila ada news baru tentang kemenangan mesti laju jer tangan nie nak menghapdet... wakakakkaa... apa kess la skrng nie kan malas btul... hihihihi... tue namanya excited bebenor kan!!!


Raya pun dah nak sampai penghujungnya... kira masih rezeki raya la kan...syukur dalam lemau2 join contest d waktu bulan ramadhan... sereyes... bulan terakhir ramadhan memang langsung tak terjoin pun... sangat2 letih nokss... 


Suprise gak menang nie... selalunya kan sebelum hadiah sampai mesti dah announce pemenang kan... paling tidak pun dapat tepon ker email ker... ngeh ngeh ngeh... ini laju jer hadiah sampai... terkezut la.. huhuhuhu tak per la kan... janji dapat hadiah tul tak.... daaaa tak yah bising2... wakakakakaka....


Ohh yaa... contest nie online kat website sinar fm... tetiba je terenter website radio nih... dan kebetulan pulak ternampak banner contest raya bersama ambi pur ... so bedal jer la... dan tak sangka termenang pulak... hihihihi... syukurla rezeki dapat barangan dari ambi pur... kebetulan dlm ati baru berkira2 nak beli pewangi keta... hihihihi jimat duit... wangilah rumah dan keta aiii nanti... huhuhuhu... dan yang beshnya dapat jugak duit raya dari sinar fm sebanyak rm200.... hurm x der bukti gmbo sebab malaz nak snap cek duit tuh... adoiiii!!!!!!



p/s kemenangan1 d bulan sept 2012
     total kemenangan : 43











5 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

alhamdulillah ~

Hafizah Mohamad berkata...

menang lg...asal kak fiza buka jer blog http://marissaqaisara.blogspot.com ni mesti ada kemenangan,ni buat kak fiza jeles ni...he he he....jeles sbb akak dok masuk x penah menang...hadiah saguhati pun x de...huhuhu...sedih ni....=)

aqishah berkata...

mr eady < alhamdulillah

aqishah berkata...

kak fiza < hahahaha... kaki contest kak nak buek cam nor...jom join kak berbaloi2 kalo menang... usha tanpa kenal jemu... ngeeee

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam aqishah..Alhamdulilah,rezeki.Pasni bau wangi jer la umah & kereta:D

Harga pemanggang tu akak jual RM120..tak trmasuk poslaju.Murah dr harga pasaran..kualiti ttp sama.

Catat Ulasan