Selasa, 24 Mei 2011

aKtiViTi PoSiNg aJeR





kat padang....



ni sambungan kisah sy gi kursus kat nur lembah pangsun...

kursus ni unik skit sbb kitaorg buat kursus outdoor aktiviti...

maknanye x dengar ceramah ler ye...

biasanya memanjang dgr ceramah ajer...

bagus gak x de la sempat berangan kan kan kan... kekekkeke

pagi2 tu aktiviti kitaorg d mulakan ngan acara sukaneka...

wah bkn main sonok lg bersuka ria.. huhuhuhuu




tgh bersukaneka la nih...


mcm2 diaorg main tau.... siap ada yg main tepung gak tau...

belon pun diaorg belasah... kekekkekeke

bagus2 sporting habis... ngan bos2 sekali main...




ni sy la ni... tukang memerhati ajer... huhuhuhu




ni geng lama sudah berjumpa.... winduuuu kitaorg same batch kat uitm dulu...


lepas aje mkn lunch kat situ... x tau nak merayau2 maner..

so posing jer la buat kenang2an kat sini...

dan menunggu aktiviti seterusnya....





ni sbb x de keje tu yg buat aksi ala2 konon nak sapu sambah... ado ker????




x habis2 peace ajer kan....





nak enterframe gak ni.... kasi can ler yer...





ngan sahabat baik sy ... duk same2 masa bujang2 dulu...



tunggu bile la dia lak nak naik pelamin nih...

kitaorg ni susah tul nak jmpa

yerla sejak sy d tukarkan ke cwngan lain

terus la berjauhan

iskh iskh iskh...

bunyi sedey jew kan...





k la tu aje nak cite... jgn la korang lari plak

setia bersama sy tau... ececeh...

ader lg nak citer nih... kekekkekee

TUNGGUUUU!!!!!!!!!


jgn lupa klik dulu d SINI tau... TQ





1 ulasan:

Khairil berkata...

best la sesekali ada outing course macam ni..boleh release tension pasai kerja...

Catat Ulasan