Khamis, 21 Julai 2011

HaNtU sUsU d AsTro RiA MaLaM Nie

 
HANTU SUSU (ASTRO RIA)

TARIKH: 21hb Julai 2011
MASA: 9:00 malam
TV: Astro Ria 104.
Lakonan: Erra Fazira, Amy Mastura, Saiful Apek, Marsha Londoh, Zarina AF, Fir, Ah Chong dan Saiful Nizen.



ari ni nak promo skit citer Hantu Susu kat astro ria pukul 9 malam ni

teruja sgt2 nak nonton citer ni tau

walaupun mcm rasa takot n seram2 aje kekekkeke

malam ni nak minta qaisara tolong teman mama nonton citer ni

kan my hubby masih kat kg lagik.. huk huk huk

my hubby pun suker tengok citer hantu n seram ni

tp malam ni tak dapat temankan sy plak.. :P




 marsha kum kum the series


 erra fazira - pontianak kampung batu

pontianak kampung batu ni dah tonton... best2




 zarina - tangisan langsuir



amy mastura - penanggal


citer ni adlh gabungan hantu2 d astro... kekkekeke

jom layan yer.... x sabo nak tgk ni.. agak2 best x ?

okla jangan lupa ya  kita saksikan citer Hantu Susu ni kat rumah....

XoXo



7 ulasan:

Cik Rose Cute berkata...

Tengok Astro iklan cam best...kelakar pun ada hihihi...nak tengok jugak..tapi Cik hubby koje malam...

2a2i berkata...

hikk2x ader dpt komisyen ker ni aqis....

Alin Marlini berkata...

mmg dinanti2 diva2 belakon..

bobhandburry berkata...

Salam kunjungan... blog menarik
-zu
http://www.zuwairiaiman.com

aqishah berkata...

cik rose < ala ciannya keje plak yer.. x pe nanti ada siaran ulangan.. hihihi

aqishah berkata...

2a2i < mana ada komisyen.. hak hak hak saje promote kawan2 d blog... jom tgk tau

aqishah berkata...

alin < mmg d tunggu2 lagi 30 mintit to go

Catat Ulasan