Khamis, 7 Julai 2011

KiRiMaN DaRi oRg TaWaU



ari ahad lepas sy gi LCCT ambil adik yg bru pulang dr kg kat tawau 

pas tu dpt lak kiriman dr my family kat sana

kekkekee sonoknyer dapat buah tangan

teringat lak masa dulu2 time sy dok kat asrama

mak sy pernah kirimkan by pos makanan2 utk anak tersayang dia ni

almaklumlah lama gile x balik ke rumah.....windu la tu

terima kasih ye mak sbb ingat kat anak manjamu ni

sayang mak.... muahhhhhh   XoXo



tu dia kiriman dr org tawau satu kotak tuh.... fuyoooo masuk kargo ni beb




qaisara yg paling hepi tgk kotak ni... bukak la mama





model kotak terbaru.... sila sign kontrak... kekkekeee





 
sebahagian dr makanan yg d kirim.... sumenya shedap2 tau



korang pernah gi tawau x?

tawau ni x der apa2 yg menarik pun sebenarnya... huhuhu

makanan yg terkenal kat sini ialah amplang...

amplang ni sejenis keropok buatan org tawau yg d pbuat dr isi ikan

yg bulat2 warna putih dlm kotak tu ialah amplang

kalo datang tawau jgn lupa beli amplang ni ye... ngeh ngeh ngeh

tapi my pebret ialah tempe goreng yg mak buat

walaupun sy buat sendiri tak sama ngan masakan mak... lain sgt2

mak buat lagi shedapp... nyum nyum nyum

makasih mak tolong kirimkan sume mknn ni

huhuhuuhuhu nanti sila kirim lagi... ;-P

^-^


pssst dah join my GA lum cepat2 klik d SINI utk join yer








4 ulasan:

Alin Marlini berkata...

Sabah pun belum jejak lagi...i'allah..satu hari..nanti leh pi kg awak...hehe

aqishah berkata...

alin < hehehhe insyaallah jejak la tu nanti :P

2a2i berkata...

Tawauuu....x pernah pergi
KK aderlah......gi hanya kaki gunung aje....
Apa tempat best kt sana aqis?

aqishah berkata...

2a2i < tawau x de best... yg best gi pulau je la.. cantik pulau2 dia tau...kalo ke tawau leh singgah ke semporna... x jauh dr tawau dalam satu jam setengah aje.. pulau mabul pulau sipadan... sy pun lum jejak lg.. :P

Catat Ulasan