Rabu, 7 Disember 2011

KuRsUs + DeRmAm + CuTi x aPproVeD



salam sume buat kawan2 yg sudi menjenguk ke teratak sy ni

adoii lama gak sy menghilang kan sampai x apdet apa2 pun

terima kasih la pada sume yg singgah walaupun tuan rumah x der.. :P

bz sgt2 ni... first menghadiri kursus selama 2 hari kat hotel residence

best woo gi makan free kat hotel... kekekekke

yg x bestnya masa gi kursus tu kena DeRmaM plak... huwaaaaaa

tapi kursus tetap diteruskan sbb nak kena cukupkan syarat jam kursus

then balik rumah jer terus terlentok atas katil sbb low bateri.. huhuhuhu

sib baik my hubby tolong jagakan qaisara sbb mama dia dah zzzzzzz

pas tu dalam syok2 gi kurus dapat berita pula yg cuti yg diapply x approved

huwaaaa.... bengkak gak sekejap... raser nak mare pun ado

bukannya apa dlm hal mcm ni sy pelik la kan

nape cuti sy pada ari ni ( 7 dis ) yang bukan cuti umum plak x dapat???

yg org lain cuti kismas bole lepas lak.... apa cer kan??? bole runding lg

sebal bangat seh... sy rasa kan BOS ni mmg BIAS tul la

kalo time sy nak cuti macam2 alasan dia nak bagi... dusss dusss dusss

alasan tu tak logik langsung... bole kata kalo ada org MC / EL macam mana?

hurm kdng2 raser bestnyer jadi suri rumah kan... btul x?

x yah susah2 nak fikir minta cuti ka... nak pegi mana pun pegi jer la

lastly cakap TERIMA KASIH BOS sbb cuti x approved.. :D sukernya

kawan2 macam mana pula dapat BOS yg bagus x?

ker ada yg situasi serupa cam sy ni... dapat BOS yg suka pilih bulu

mood.... raser nak sesumpah jer bos yg otak singkat.... hak hak hak

bwek bwek bwek

;P






2 ulasan:

Myra Jay berkata...

Jangan sedey2 na..

Memang geram kan kalau cuti xapprove, bkn kita saja2 nak cuti, dah ada hal kan...

butique4u berkata...

salam,

jom join GA ni :)

http://nonaswc.blogspot.com/2011/12/like-share-my-online-boutique-ga.html

thanks

Catat Ulasan