Khamis, 10 November 2011

JoM nAiK KaPaL TeRbAnG


adoi lama giler x apdet blog... huhuhuhu

ni pun masih pening2 lalat lagi ni... gara2 gi bercuti lor ambik kau...

mood sgt2 la fenat okey... manyak keje nak buat sib baik cuti lagi ni

okla kita sambung jer citer okess.. wlupun dah nak basi.. kekekkeke



 free wifi kat lcct... yippee leh apdet status.... huhuhuhu






kelas kau qaisara.... hak hak hak



masih thh tunggu nak berlepas ke tawau kampung halamanku yg tercinta

pas tu flight kena delay 30minit... aishh... sib baik x lama..

air asia ni mmg suker delay eh... kui kui kui balik dr tawau ke kl pun delay gak

ape cer ni air asia???.... gimana seh...huhuhuhuhu






qaisara bkn main seronok lagi dapat naik kapal terbang

ni kali ke-3 qaisara dpt naik kapal terbang ( tiap2 taun kena terbang ler )

langsung x takut pun... teruja adalah lagik...

tapi bila nak naik tangga kapal tu dia dah mula cuak... hak hak hak




sempat culik mainan masuk dlm beg dia... 




 makan jajan jap...



tgh buas dlm kapal... :P



bagus gak qaisara ni d bawak travel... x bnyk kerenah pun

cuma x reti duduk diam je... biasala tu kan budak2

pas ni bolehla mama n papa bawak gi jalan2 lagi yer

okla next entry sy citer destinasi percutian kitaorg okey

stay tuned tau!!!




3 ulasan:

Rose Khadijah berkata...

haii...salam ziarah..
wahhhh coti coti gak ehh..ke mana tu..share share le..ehhh jom tukar tukar FM nak?!!hehhee..

konde berkata...

comel tuh budak :D

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM100, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

aqishah berkata...

rose < nak balik sabah bah.. x sempat beli FM.. huhuhuhuhu

Catat Ulasan