Selasa, 5 April 2011

RiNdU seTengaH MaTi

 

salam petang yg santai ... tetiba je buat entry pasal sinetron kejora n bintang... korang ada layan ke cite ni?.. kekeke 

tulah  x sabo pas balik keje ni sy tunggu kat depan tv nak nonton cite nih... jom layan OST Kejora n Bintang... best bangat seh 

 

Rindu Setengah Mati

aku ingin engkau ada di sini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah
berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu
reff:
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku selalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu
kembali ke reff
aku rindu setengah mati
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu
 
 
 
 
 
 
 
 

2 ulasan:

kakchik@ella berkata...

syahdu kan?? feeling kan lagu tu?? Ari tu kan, kc siap link kan U-tube dia sekali. melelehhhhh .. hihi

aqishah berkata...

tulah tangkap leleh... hehehhee... layan je.. kat you tube dah episod akhir kan... hepi ending gak.. tp tetap nak tunggu dpn tv..

Catat Ulasan